بهترین-گوگرد-مایع-در-بازار

امروزه با رشد تولید و واردات کودهای گوگردی بخصوص گوگرد مایع تشخیص بهترین گوگرد مایع در بازار کمی مشکل شده است. به همین خاطر در این مقاله به فاکتورهای مختلفی که برای انتخاب بهترین گوگرد مایع باید به آن ها توجه شود، پرداخته ایم. فاکتورهایی مانند شرکت تولید کننده، قیمت محصول، کیفیت محصول و … .

بیشتر بخوانید:انواع گوگرد مایع

کود گوگرد مایع

بسیاری از خاک های ایران از نظر گوگرد کمبود دارند. در صورتی که داشتن مقادیر کافی گوگرد، تأثیر زیادی بر عملکرد و کیفیتی محصولات دارد. گیاهانی که نیاز به گوگرد بالایی دارند عبارتند از: کلزا ، دانه های برنج ، پیاز ، تره فرنگی و همچنین علفزارها. اگر می خواهید در مورد نشانه های کمبود گوگرد بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم مقاله (علائم کمبود گوگرد در گیاهان) را مطالعه نمایید.

کود های گوگردی انواع مختلفی در بازار دارند، مانند پتاسیم تیوسولفات، گوگرد کلسیم، گوگرد مایع و … . هر کدام از این نوع کودهای گوگردی ویژگی ها و خواص ویژه ای دارند. کود گوگرد مایع به دلیل خاصیت التیام بخشی و حفاظتی فوق العاده در برابر قارچ ها بیشتر مورد توجه است. کود گوگرد مایع کیفیت محصول را افزایش می دهد و در گیاهان کاربرد های بسیاری دارد که در ادامه خواهید خواند.

بیشتر بخوانید:گوگرد مایع برای چغندر قند

کود-گوگرد-مایع

فواید گوگرد مایع

گوگرد یکی از 17 ماده مغذی ضروری برای رشد گیاه است. مانند هر ماده مغذی ضروری، گوگرد نیز برخی از عملکردهای اصلی را در گیاهان کنترل می کند و بهبود می بخشد:

بیشتر بخوانید:گوگرد مایع برای زعفران

  • تشکیل کلروفیل که باعث فتوسنتز می شود و گیاهان از طریق آن نشاسته، قندها، روغن ها، چربی ها، ویتامین ها و سایر ترکیبات را تولید می کنند.
  • تولید پروتئین. گوگرد سازنده سه اسید آمینه حاوی S (سیستئین ، سیستین و متیونین) است که عناصر سازنده پروتئین هستند. حدود 90٪ گوگرد گیاه در این اسیدهای آمینه وجود دارد.
  • سنتز روغنها. به همین دلیل گوگرد کافی برای دانه های روغنی بسیار مهم است.
  • فعال سازی آنزیم ها ، که به واکنش های بیوشیمیایی گیاه کمک می کند.
  • عملکرد محصول را افزایش می دهد و کیفیت محصول را بهبود می بخشد ، هر دو تعیین کننده کیفیت محصول کشاورزی و در نهایت تعیین کننده قیمت محصول هستند.
  • گوگرد درصد پروتئین و روغن در دانه ها، کیفیت غلات، ارزش غذایی علوفه ها و غیره را بهبود می بخشد.
  • بو و طعم برخی از سبزیجات بخصوص خانواده کلم ها را بهبود می دهد.
  • مقاومت گیاه را در برابر سرما و بیماری بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید:کود گوگرد مایع بجای سموم کشاورزی

مشاوره-رایگان-و-سفارش-محصول

بهترین گوگرد مایع در بازار

در بازار های جهانی تولید و استفاده از کود گوگرد مایع، رشد چشمگیری داشته است. در کشور ما نیز رفته رفته استفاده از این کود گسترش یافته است و شرکت های زیادی اقدام به تولید این محصول نموده اند. همین مساله باعث شده است که تشخیص بهترین گوگرد مایع در ایران دشوار شود و بسیاری از مصرف کنندگان و کشاورزان به خرید کودهای خارجی روی بیاورند.

بیشتر بخوانید:گوگرد مایع برای خیار

در زیر سه فاکتور برای این که بتوانید بهترین کود گوگرد مایع در ایران را شناسایی کنید عنوان شده است:

سابقه و تجربیات مصرف کنندگان

یکی از بهترین مراجع برای تشخیص بهترین گوگرد مایع در بازار تجربیات مشتریان است. جهت مشاهده تجربیات مصرف کنندگان کود گوگرد مایع رویش پارس اینجا کلیک کنید.

اعتبار برند محصول

همیشه به برند محصولتان توجه ویژه داشته باشید. توجه کنید که آدرس و اطلاعات تماس شرکت تولید کننده بر روی محصول درج شده باشد، طریقه مصرف حتما توضیح داده شده باشد، همچنین محصول را از نمایندگی های مجاز و دارای پروانه کسب خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:گوگرد مایع برای درخت سیب

ترکیب شیمیایی استفاده شده در محصول

کودهای گوگرد مایع چند منظوره بهترین نوع کودهای در بازار ایران هستند. بیشتر کودهای گوگردی که در حال حاضر در بازار وجود دارند حاوی سولفات هستند. سولفات جذب خوبی دارد، اما مستعد شستشو است. کودهای تولیدی رویش پارس حاوی ترکیب تیوسولفات پتاسیم است که باعث می شود گوگرد در حالتی پایدار در اختیار گیاه قرار بگیرد. گوگرد مایع چند منظوره هلیکس دارای سوفلور به فرم SO3 و پتاسیم به فرم K2O می باشد که از بهترین ترکیب های موجود در بازار می باشد.

بیشتربخوانید:گوگرد مایع برای درخت بادام

در زیر می توانید لیبل گوگرد مایع رویش پارس را که مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی است را مشاهده نمایید.

لیبل-گوگرد-مایعبهترین شرکت تولید کننده گوگرد مایع

همانطور که در قسمت قبل گفته شد تولید کننده گوگرد مایع در کشور رو به افزایش است. اما از کجا بفهمیم کدامیک بهترین شرکت تولید کننده گوگرد مایع هستند؟ فاکتورهای زیر نشان دهنده یک شرکت تولیدی قابل اعتماد است:

  1. کیفیت بالای محصول
  2. شفافیت در همه مراحل فروش
  3. شماره بهره برداری و ثبت کودی
  4. نمایندگی های فروش گسترده در کشور
  5. ارائه ضمانت کیفیت محصول به مشتری

جهت مشاهده گواهینامه ثبت مواد کودی گوگرد مایع رویش پارس از سازمان جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:گوگرد مایع ارگانیک

ثبت-کودی-گوگرد-مایع

قیمت گوگرد مایع در سال 1400

قیمت کود گوگرد ماعی در بازار متفاوت است. بسته به تولید داخل بودن کود یا وارداتی بودن آن قیمت ها فرق دارند. در هنگام خرید توجه داشته باشید که محصولات ارزان قیمت با کیفیت پایین نمی توانند بازدهی لارم را فراهم کنند و گاها ممکن است باعث آسیب به محصولات شما نیز بشوند. توصیه می شود به دنبال محصول با کیفیت و قیمت مناسب و بهینه باشید.

اکنون در سال 1400 قیمت گوگرد مایع برای هر لیتر در بازار بین 25 الی 35 هزار تومان است. البته به دلیل نوسان زیاد قیمت ها و استعلام از قیمت کنونی محصول می توانید با ما تماس بگیرید. (جهت تماس با کارشناسان فروش شرکت کلیک کنید)

خرید کود گوگرد مایع

قبل از هر چیز توجه داشته باشید همیشه باید محصولی را انتخاب کنید که با شرایط خاک و آبیاری شما مطابقت داشته باشد. به همین خاطر قبل از خرید کود گوگرد مایع با مشاوران و متخصصان این زمینه مشورت کنید. (جهت مشاوره تخصصی و رایگان برای خرید گوگرد مایع کلیک کنید)

در هنگام خرید کود گوگرد مایع به چندین مورد باید توجه داشته باشید:

حلالیت گوگرد مایع

حلالیت کود گوگرد مایع در سطح بهینه قرار داشته باشد. عدم انحلال کافی کود، یعنی رسیدن گوگرد کمتر به گیاه و حلالیت زیاد باعث می شود گوگرد در معرض شتسشو قرار بگیرد. گوگرد مایع رویش پارس حلالیت بسیار مناسبی در آب دارد و می توانید بیشترین بازدهی را از محصولاتتان بگیرید.

نوع خاک

هنگام انتخاب کود گوگردی ، نوع خاک از اهمیت زیادی برخوردار است. خاک های با بافت درشت و مواد آلی کم حاوی گوگرد کمتری هستند و همچنین بیشتر در معرض شسته شدن سولفات از پروفیل هستند. این خاکها به یک منبع گوگردی نیاز دارند که پایداری و ماندگاری بالایی داشته باشد. خاک های دارای بافت ریز و دارای مواد آلی ، باید از نزدیک مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که میزان مناسب گوگرد و زمان مصرف چگونه است.

نیاز محصول

نیاز محصولات به تغذیه گوگرد متفاوت است ، اما همه محصولات برای دستیابی به حداکثر عملکرد به گوگرد نیاز دارند. کلزا و یونجه به طور معمول بیشترین نیاز به گوگرد را دارند و پس از آن ذرت ، و سپس دانه های سویا ، گندم و سایر محصولات که معمولاً کمتر کشت می شوند.

مصرف-گوگرد-مایع

خرید عمده گوگرد مایع

کشاورزان و باغدارانی که از گوگرد مایع در کشت خود استفاده می کنند به مقدار بالایی از این محصول نیاز دارند. خرید عمده گوگرد مایع یکی از به صرفه ترین روش ها برای این دسته از مصرف کنندگان است تا خریدشان صرفه اقتصادی داشته باشد. همچنین علاوه بر صرفه اقتصادی، کودی که استفاده می کنند باید کیفیت لازم را نیز داشته باشد. به همین خاطر همه کشاورزان به دنبال بهترین گوگرد مایع در بازار می باشند.

شرکت رویش پارس سبز ایرانیان یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان گوگرد مایع در کشور است که علاوه بر کیفیت محصول به قیمت آن هم توجه ویژه ای دارد. به طوری که گوگرد مایع رویش پارس علاوه بر کیفیت بالا هزینه پایین تری هم برای مصرف کننده دارد. جهت مشاوره تخصصی رایگان و یا خرید عمده گوگرد مایع می توانید با شماره های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید.

 

Related articles

more
بهترین-و-ارزان-ترین-گوگرد-مایع-قیمت-سال-1400

بهترین و ارزانترین گوگرد مایع | قیمت سال 1400

...

1400 فروردین 03
گوگرد-مایع-برای-زعفران

گوگرد مایع برای زعفران

...

1400 فروردین 03
گوگرد-مایع-برای-پسته

گوگرد مایع برای پسته

...

1400 فروردین 03

نظرات کاربران

ارسال نظر

best sellers

more