آنالیز-و-قیمت-مایع-مرغی

قبل از این که در مورد کود مایع مرغی صحبت کنیم به جمله زیر دقت کنید.

“اگر ما چرخه بازیابی مواد غذایی ارزشمند و آب را مدیریت نکنیم، آینده شومی در انتظار بشریت خواهد بود. ادامه حیات ما روی کره خاکی در گرو این موضوع است.”

چند لحظه به جمله بالا یا در واقع بهتر است بگوییم اخطار بالا فکر کنید. این جمله از “نیک ساویدو” پژوهشگر ارشدِ سازمان بهبود و پیشرفت کشاورزی وابسته به دانشگاه آلبرتا کانادا است.

اگر اهل پیگیری برنامه های مربوط به تکنولوژی و پیشرفت­های آن باشید، حتما متوجه تمرکز کشورها روی پروژه­های زیستی و انرژی­های تجدید پذیر شده­ اید.

به همین خاطر در طول تاریخ و بخصوص 50 سال اخیر روشهای بسیاری در زمینه پالایش و استفاده مجدد از زباله­ ها و پساب­های انسانی و حیوانی ابداع شده است.

یکی از این روشها استفاده مجدد از فضولات دامی و پرندگان، درواقع کود می­باشد.

شاید الآن که کلمه کود را می­شنوید خیلی خیال ساده ­انگارانه ­ای داشته باشید، ولی به گفته همان آقای ساویدو که در بالا از او نام برده شد، تولید کود انسان امروزی را از گرسنگی کشیدن نجات داد.


کود مایع مرغی چیست؟

ممکن است که از خود بپرسید کود مایع مرغی چیست و چه تفاوتی با سایر کودها و کود مرغی به شکل گرانول و پلت دارد. جهت پاسخ به سوالهایتان به ادامه مقاله توجه فرمایید.

همانطور که اشاره شد، هدف از تولید کود استخراج مواد آلی با ارزش دفع شده از حیوانات و پرندگان و بازگرداندن آن به طبیعت و گیاهان است. در سال‌های اخیر با افزایش تعداد مرغداری­ها، در اغلب کشورهای دنیا به علت حجم عظیم تولید فضولات مرغ و مشکلات و مسائل زیست محیطی آن در مورد مصارف مختلف کود مرغ تحقیقات فراوانی انجام شده است.

نتایج حاصله ثابت کرده است چنانچه کود مایع مرغی به اندازه و درست استفاده گردد ماده بسیار با ارزشی با مصارف مختلف می باشد.

ساخت کود 

حال اگر فضولات یک مزرعه پرورش ماکیان را جمع آوری کرده و در یک مخزن نگه­داری کنید، آن را کمپست کنید یا اینکه در یک محیط اکسیژنه، طی یک فرآیندی که توسط میکرواورگانیسم­های خاصی انجام می­گردد کود مرغی تولید کنید. سپس اگر مواد آلی و معدنی تولید شده را در یک محلول مایع حل کنید، موفق به تولید کود مایع مرغی شده ­اید.

از بین تمامی کودهای حیوانی، کود مرغی دارای بالاترین نیتروژن، فسفر و پتاسیم است که به همین دلیل برای خاکی که مقدار نیتروژن پایینی دارد به شدت توصیه می­گردد.

کود مرغی

جهت سفارش و خرید کلیک کنید

مزایای کود مایع مرغی

مزایای کود مایع مرغی بسیار زیاد است که در در زیر به آن پرداخته ایم:

این محصول با فناوری به روز، با دارا بودن آنالیز مناسب خاک های ایران می تواند بر خواص شیمیایی و فیزیکی خاک تاثیر مثبت فراوانی داشته باشد. در تمامی محصولات کشاورزی از طریق انواع سیستم آبیاری و به صورت خاکی استفاده شود. در ضمن با اضافه کردن هیومیک اسید باعث جلوگیری از ایجاد شوری می شود.

بیشتر بخوانید:کود مایع مرغی برای چغندر قند

از مزایای این محصول می­توان به مواردی که در ادامه ذکر شده است نام برد.

  • کود مایع مرغی رویش پارس طوری مهندسی و تولید شده است که نه تنها سطح عناصر مفید (نیتروژن، پتاسیم، فسفر) بالایی دارد بلکه مراحل تولید آن به گونه ­ای بوده که جذب این عناصر نیز برای برگ و ریشه گیاه راحت تر شده است.
  • استفاده از این کود موجب سریع شدن رشد جوانه زنی گیاه شما می­گردد

از دیگر تاثیرات کود مایع مرغی شرکت رویش پارس می­توان به موارد زیر نام برد:

  • بالا رفتن توانایی مقاومت گیاه نسبت به تنش های محیطی
  • بالا رفتن ترشح آنزیم و هورمون های گیاهی
  • افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید خاک
  • این محصول را می­تواند با استفاده همزمان با سایر کودها به صورت ترکیبی، مقدار جذب سایر کودها را نیز افزایش بدهد
  • افزایش سازگاری با طبیعت نسبت به کود مرغی معمولی و نمونه های سنتزی

این  کود در کارخانه رویش پارس به­ صورت صد در صد ارگانیک تولید شده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و سنتزی می­باشد. به همین دلیل است که با استفاده درست از این نوع کود هیچ نگرانی مربوط به ناسازگار بودن کود با خاک خود نخواهید داشت.

شما می­توانید به راحتی با شماره تماس­ های ذکر شده در سایت رویش پارس با متخصصان ما تماس حاصل کرده و تمامی سوالات خود را مستقیما از خود ما بپرسید.

آنالیز کود مایع مرغی

آنالیز کود مرغی مایع در سراسر کشور رقابتی را به وجود آورده که، شعاع آن تمامی تولید کنندگان و فروشندگان این محصول را در بر گرفته است. ما در رویش پارس برای تولید مرغوبترین محصول که بتواند تمامی نیازهای گیاهان و درختان را تامین کند، علم و تلاش خود را به کار گرفته ایم.

آنالیز کود مایع مرغی تولیدی رویش پارس، برگ تاییدی بر صداقت ما در ارائه خدمات به شما عزیزان است.

بیشتر بخوانید:آنالیز کود مایع مرغی

قیمت کود مایع مرغی

قیمت کود مرغی مایع در بازار اغلب با توجه به درصد عناصر موجود در آن مشخص می شود. در بیشتر مواقع مشاهده شده که انواع مختلف کودهای مرغی مایع با قیمتهای بالایی به فروش گذاشته شده است و در بسیاری از مواقع خرید تعداد بالای این کودها برای کشاورزان به سختی امکان پذیر می باشد.

قیمت روز کود مرغی مایع در ایران را می شود از راه های گوناگونی به دست آورد. مشتریان ما در این مورد هیچ نگرانی نخواهند داشت. به راحتی با مراجعه به سایت رویش پارس و تماس با متخصصان فروش ما، می­توانید از قیمت به روز محصولاتمان از جمله مقرون به صرفه ­ترین قیمت مطلع شوید.

خرید کود مایع مرغی

شرکت تولید کننده کود مایع مرغی

امروزه با پیشرفت علم صنایع غذایی و جمعیت کشور نیاز روزافزونی به شرکت‌­ها و تولیدکنندگان انواع کود می­باشد. شرکت رویش پارس نیز در  این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین و با کیفیت ترین کودهای ارگانیک را با استفاده از مدرنترین تجهیزات و مجربترین پرسنل به مشتریان عزیز خود ارائه کند. از جمله محصولات شرکت ما کود مرغی مایع با کیفیت می­باشد.

شرکتهای زیادی در زمینه تولید کود فعالیت می­کنند اما از دیگر مسائلی که کشاورزان با آن درگیر هستند، یافتن شرکت‌های تولید کننده کودهای ارگانیک است که محصولات با کیفیتی را ارائه می­نمایند.

شرکت رویش پارس با دارا بودن ظرفیت تولید 2000 تنی از کودهای مایع شیمیایی ارگانیک وریز مغذی و با تکیه بر علم و دانش روز نوآوری وکار تیمی موفق به تولید محصولات جدیدی گردید که به لطف الهی به استقبال وسیعی از سوی کشاورزان و باغداران عزیز مواجه شد.

شرکت رویش پارس تخصص ترین مرکز تولید انواع کودها و کودسم های گوگردی در ایران و همچنین یکی از پیشروترین شرکت ها در تولید کود مایع مرغی می باشد.

شما به راحتی می­توانید با مراجعه به سایت رویش پارس با متخصصان ما ارتباط برقرار کنید. ما دوست داریم حرف شما را بشنویم.

کود مایع مرغی برای پسته

کود مرغی مایع برای پسته، محصول کاربردی برای کشت محصولاتی کشاورزی مختلف از جمله درخت پسته می باشد. ترکیبات این کود باعث می­شود تا محصول در برابر عواملی مانند آفات و در برخی موارد در برابر سرما نیز مقاومت کند.

آنالیز محصول شرکت رویش پارس گویای این است که تمامی عناصر و ترکیبات مورد نیاز درختان پسته را می­توانید در کود تولیدی ما بیابید.

پتاسیم، گوگرد و نیتروژن موجود درکود مایع مرغی مفید و لازم برای تقویت خاک درختان پسته می باشند. کود مایع مرغی برای درختان پسته علاوه بر تامین مواد آلی موجب تامین پروتئین لازم برای مغز پسته ها شده و موجب افزایش کیفیت و رشد عالی پسته ها می شود.

بیشتر بخوانید:کود مایع مرغی برای پسته

کود مایع مرغی برای مرکبات

بخش بزرگی از صنعت کشاورزی در کشور ما به پرورش انواع مرکبات اختصاص دارد. مرکبات جهت رشد و میوه دهی نیاز مبرمی به نیتروژن دارند. مرکبات در مقابل سرما نیز بسیار حساس هستند و استفاده از کود مایع مرغی برای مرکبات علاوه بر تامین مواد آلی مورد نیاز این نوع گیاهان به توانایی آن­ها جهت تحمل شرایط سخت آب و هوایی کمک می­کند.

کود مایع مرغی می­تواند یکی از بهترین روش­ها جهت بهبود رشد مرکبات و تامین نیتروژن آن­ها باشد.

جهت تهیه و کسب اطلاعات در مورد این محصول مرکبات می­توانید با متخصصان رویش پارس تماس حاصل فرمایید.

کود برای گندم

گندم نیز بدون شک به مانند دیگر محصولات در زمان رشد احتیاج مبرمی به تغذیه دارد. کود مایع مرغی از رطوبت خاک برای مدت زمان طولانی محافظت میکند. این مهم اثر خشکی و گرمای هوا بر روی گیاهان و درختان می­کاهد. به­ همین جهت می­تواند علاوه بر تامین مواد آلی و عناصر مورد نیاز رشد بذر گندم، از این گیاه در مقابل گرما و سرما حفاظت کند.

بهترین زمان تزریق کودهای مایع مرغی، در زمان پنجه زنی و میانه رشد و زمان پر کردن خوشه گندم، از طریق آبیاری می­باشد.

کود مایع مرغی برای گوجه

گوجه فرنگی یکی از صیفی­جات مهم است که به لحاظ داشتن ویتامین A , C و مواد غذایی مفید، نقش مهمی در سلامتی جامعه ایفا می نماید . یکی از محصولات کشاورزی که در باب نقش کود مایع مرغی بر کیفیت نهایی محصول, مورد مطالعه قرار گرفته گوجه فرنگی می باشد. استفاده از این محصول در کشت گوجه فرنگی بازده رشد گیاه را بسیار افزایش داده است.

نیتروژن تاثیر بسیاری بر سبزینه­ای و محصول گرجه فرنگی دارد. همچنین تشکیل گل و میوه را از طریق تاخیر در بلوغ، افزایش می­دهد. ریزش گلها بر اثر گرما نیز به علت کمبود نیتروژن در گیاه گوجه فرنگی است.

ازطرفی کود مایع مرغی منبع غنی از نیتروژن برای گوجه فرنگی است. بنابراین بهترین کودی که برای این گیاه می­توان استفاده کرد کود مایع مرغی است.

جهت تهیه این محصول برای گوجه فرنگی میتوانید از طریق سایت ثبت سفارش کنید یا با شماره ­های ثبت شده ما در سایت رویش پارس تماس حاصل فرمایید.

 

Related articles

more
کود-ماهی-را-برای-چه-گیاهانی-می-توانید-استفاده-کنید

کود ماهی را برای چه گیاهانی می توانید استفاده کنید

شاید اگر قصد استفاده از کود ماهی را دارید این پرسش به ذهنتان خطور کند که اصلا کود ماهی را برای چه گیاهانی می توانید استفاده کنید؟ کود ماهی به دلیل دا...

1400 فروردین 27
علت-خشک-شدن-خرمای-مضافتی-و-راه-حل-آن

علت خشک شدن خرمای مضافتی و راه حل آن

در این مقاله به علت خشک شدن خرمای مضافتی و راه حل آن می پردازیم. خرمای مضافتی شهر بم که در استان کرمان ایران واقع شده است، با نام "خرمای بم" شناخته می...

1400 فروردین 27
انواع-روش-های-از-بین-بردن-علف-های-هرز

انواع روش های از بین بردن علف های هرز

انواع روش های از بین بردن علف های هرز خیلی به نوع علف هرزی که اطراف گیاه یا درخت شما روئیده است بستگی دارد. برای از بین بردن علف های هرز، می‌توانید به...

1400 فروردین 27
ساده-ترین-راه-های-جلوگیری-از-سرما-زدگی-درختان-و-شوری-خاک

جلوگیری از سرما زدگی درختان و شوری خاک

...

1400 فروردین 27
علت-ریزش-گل-انار-و-جلوگیری-از-آن

علت ریزش گل انار و راه جلوگیری

...

1400 فروردین 27
کود-مرغی-برای-انار

کود مرغی برای درخت انار

...

1400 فروردین 27
تاثیر-نمک-بر-درخت-انار

تاثیر نمک بر درخت انار

...

1400 فروردین 27
کود-مرغی-و-هر-آنچه-که-باید-درباره-آن-بدانید

کود مرغی | هر آنچه که باید درباره آن بدانید

...

1400 فروردین 27
جدیدترین-تکنولوژی-های-کشاورزی-تا-سال-2023

جدیدترین تکنولوژی های کشاورزی تا سال 2023

...

1400 فروردین 27
درمان-بار-ندادن-پسته-افزایش-باردهی-پسته

درمان بار ندادن پسته | افزایش باردهی پسته

...

1400 فروردین 27

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

ارسال نظر

best sellers

more